čtvrtek 17. dubna 2014

Vichy Normaderm Teint anti-imperfection foundation

Přeji krásný večer,
doufám, že jste se dnes měli všichni fajn a dřív než zalehnem do říše snů, mám pro vás připravenou recenzi na
.
.
.






Vichy Normaderm Teint tekutý make-up pro problematickou pleť

Popis:
Výsledkem jsou skryté nedokonalost bez jejich zvýraznění. Pleť je viditelně sjednocená, matná a svěží.
Make-up drží po celý den a nestéká.

Aktivní látky:
Zincadone A™, ozdravující účinnou látku pro viditelnou redukci nedokonalostí. Hypoalergenní. Nekomedogenní. SPF20. S termální vodou z Vichy. Testovámo na citlivé pleti.

Vlastnosti:
tekutý

Typ pleti:
mastná pleť se sklony k nedokonalostem.

Výsledek:

pleť je po aplikaci sjednocená, svěží a matná,
nedokonalosti jsou okamžitě překryty bez jejich zvýraznění,
make-up drží po celý den a nestéká.


Balení:
tuba 30 ml

Cena:
456 Kč na http://www.parfums.cz/

Můj názor:

Balení:
Klasický v tubě ze kterého makeup  vymačkáváte. Design  je jednoduchý a mě se jednoduchost líbí, ikdyž je bílý a často zapatlaný od makeupu. Ale na balení přece nezáleží ne ? :D

Konzistence a parfumace:
Hodně tekutý, bohužel makeup se hodně stírá a už se mi hodněkrát stalo, že jsem od něho měla špinavé límce triček, a teď pozor..jednou tolik,že se to ani nevypralo ( ano v duchu mě napadlo..co tam je za složení, že to nejde vyprat.. a já to mám na obličeji?:D)
Vůně je v pohodě, když ho mám na obličeji tak nic necítím.

Krytí
Takže teď se dostáváme k tomu nejdůležitějšímu.. Makeup je pro problematickou pleť se sklony k akné, což teda jestli dobře chápu a makeup to i slibuje, tak by měl krýt nedokonalosti, ale to není vůbec pravda, on totiž nic nekryje ani pupínky ani kruhy pod očima.. říkala jsem si Vichy..exkluzivné značka a ta cena.. to musí stát za to, ale opak je pravdou. A k tomu všemu dělá dojem masky

Výdrž
Vydrží celý den..teda rozhodně 8 hodin ano 

Dostupnost a cena
Na trhu jsou čtyři odstíny. Já mám ten nejsvětlejší(:DDD) OPAL 15 a směju se proto, že ikdyž je světlý, tak pro bledulky alias ředitelky vápenky rozhodně není a ano směle bych v něm mohla konkurovat pomerančům. Tohle v ČR nikdy nepochopím..nesvítí tady celoročně slunce..nejsme ani nikterak moc tmavé, ale s tmavými makeupy jako by se na trhu roztrhl pytel..
Za tu cenu už nikdy více.. znám mnoho lacinějších, drogérkových, lepších make-upů.

Shrnutí:

+ desing 
+ dobře skladný
+ výdrž
- nejsvětlejší odstín je hodně tmavý
- dojem maska
- nekryje
- stírá se
- cena
Focené v pokoji
Focené venku
Krycí schopnosti





Přeji krásný zbytek dne :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.