neděle 20. dubna 2014

Primark Haul, Wien

Zdravím!

Je po poledni, dávno po obědě, za okny sice nesvítí sluníčko jako včera, ale jsou prázdniny a to je zatím to hlavní.
Včerejší den ale slunečný byl a návštěva rakouského Primarku - konkrétně Primark v obřím G3 Shopping Resortu v Gerasdorfu mi ho udělala ještě slunečnější.



Už jsem navštívila jeden Primark, v Anglii, Brightonu. A i když jsem si tehdy nic neodnesla, tak jsem z něj byla víc než nadšená. Rozhodně bych Primark označila za velikostí, cenami i nabídkou jako ten nejdostupnější obchod s oblečením ze všech. Každý si zde přijde na své. Od milovníků klasického oblékaní, přes muže, sportovně založené lidi až po fanoušky v konkrétním slova smyslu a příznivce bezpočtu dalších způsobů oblékaní. Prostě a jednoduše každý si najde, co nejvíc chce a potřebuje.

Svůj včerejší nákup bych zařadila do kategorie více méně fanouškovské. Tady si lidé, holky i kluci, jako já přijdou opravdu na své.

Jelikož byl včera Primark doslova zahlcen lidmi různých národností a věkových kategorií a fronta na zkoušecí kabinky se táhla prakticky přes celý obchod - a ten je opravdu velký - tak jsem si věci, které jsem vzala, musela odhadnout, jestli mi budou. Protože přece jenom zkoušet leginy, kalhoty nebo kraťasy někde v uličkách plných lidí není příliš společenské. :)

Pro některé věci jsem šla vědomě, už jsem předem věděla, že bych je v Primarku mohla najít, jenom jsem doufala, že je budou mít i v rakouském, protože oficiální instagram Primarku je pro Anglii. Takže se některé věci do Evropy ještě nemusely tak rychle dostat.


A když říkám, že můj nákup byl hodně fanouškovsky zaměřený, tak to myslím doslova. Z prvního článku na blogu jste se o mě mohli dozvědět, že jsem fanynka britsko-irské chlapecké skupiny One Direction. Vím, že je někdo příliš nemusí a rozhodně vám je nechci nějak vnucovat nebo nechci rozpoutávat další války, kterých je už tak až dost. Ale jestli je máte rádi, tak potom tím líp.


U tohoto trička mi bylo hned jasné jedno. Že mi bude o hodně větší. K mé smůle, menší číslo už nebylo. Ale je to designově moc pěkné tričko a vzala bych si ho i kdybych ho měla mít po kolena. Navíc, materiál je na kůži velmi příjemný, lehký a když mě konkrétně je větší, tak i vzdušný.

Tady můžete vidět ponožky s obličeji členů. Ano uskupení 1D má pět členů a to, že mám jenom tyhle tři neznamená, že poslední dva nemám ráda. Naopak. Ty dva, kteří mi chybí mám nejraději, ale opět k mojí smůle, jsem objevila jenom tři. Třeba se mi poštěstí jindy a kolekci ponožek si doplním. Na tyto ponožky jsem se třásla od doby, co jsem je na Instragramu Primarku viděla poprvé. Jsou velmi pěkné, i když možná ne úplně na běžné nošení nebo na jakékoli nošení, to uznávám, i přesto, že materiál je opět velmi příjemný. Ale líbí se mi, že kromě obličejů jsou na nich i další fotografie z jednoho jejich photoshootu.

 Do těchto šortek jsem se na první pohled zamilovala. Už kvůli britské vlajce a tomu, že jsou to džínové šortky. Ale tady jsem musela hodně odhadovat. Byly tam jenom jedny poslední ve velikosti 158cm v pase. Na první pohled vypadaly menší na mou postavu, ale stejně tak mohly být i hodně malé. A protože nebyly úplně nejlevnější, tak jsem musela doufat, že mi nakonec padnou. Když jsem si je doma zkoušela, zjistila jsem, že mi jsou akorát, jenom v pase jsou mi trochu volnější. Ale jinak jsou naprosto perfektní.

Tady jsem rozšiřovala svou sbírku oblečení s motivem Batmana. Někomu se to může zdát ujeté nebo se mu to nemusí líbit, ale já mám tento motiv ráda a tohle tričko mi učarovalo hned, jakmile jsem se k němu otočila. Tohle je navíc v perfektní velikosti, ve které si trička kupuji normálně, takže to pro mě bylo jedno z malých vítězství.


Tady přichází na řadu moje svíčková a hrníčková obsese. Přesně tuhle Yankee Candle jsem sháněla už hodně dlouho a když jsem ji našla, skoro jsem až do stropu skákala. Navíc voní přenádherně bílým jasmínem a ambrou. A o tom hrníčku ani nemluvím. Hned jakmile mi na něj padlo oko, už jsem ho měla v košíku, respektive v hluboké nákupní tašce, kterou Primark má místo klasických košíků. A za tu cenu jsem ho tam nemoha nechat.

Nakonec mě celý nákup vyšel na 40 euro, což nebylo nejmíň, když vezmu v potaz, že v Rakousku jsem se ocitla hlavně proto, abych s bratrem a kamarádem strávila čas v Pratru, a to jsem ještě nějaké věci z tašky vrátila zpátky. Ale nelituji toho, že jsem tam ty peníze nechala. Stálo to za to. Celý nákup v úžasném, milovaném Primarku i v Pratru.

PS: Takže jestli se chystáte do Primarku, určitě si vyměňte dost peněz. Minimálně tak těch 20-40 euro potřebovat budete. Jestli ale víte, že spoustě věcí neodoláte, tak si raději vyměňte víc peněz. :)

Triss


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.