středa 23. dubna 2014

Gabriella Salvete D´amore

Krásný  den :)
Doufám, že se máte všichni dobře, že se vám daří ve škole, v práci, v osobním životě a pokud ne tak pamatujte, že v životě někdy potřebujeme pár špatných dnů, abychom se drželi těch dobrých .
Ti co četli knížku  Maybe someday od Colleen Hoover, tak jim tahle věta mustí být známá :) A tady vám právě dávám tip na jednu úžasnou knížku od úžasné  autorky, Tahle knížka mě naprosto dostala a miluju ji od začátku až do konce.
 Jenže já vám nepřináším jen tip na knížku, ale také recenzi na řaseku  Gabriella Salvete D´amore :)
Tak si ji užijte a  já určitě se tady objevím o víkendu :)

Popis

Řasenka s plastovým kartáčkem se o vaše řasy dokonale postará, natočí je, prodlouží a dodá jim objem. Řasy zůstanou precizně oddělené, bez žmolků a slepování, a především dokonale tvarované.

Můj názor

Obal:
Obal je matný, ale celkově na mě působí moc elegantním dojmem. Hlavně se mi na ní líbí, že vůbec není přeplácána,  jak už to u ostatních řasenek bývá, kde na vás přes celý obal křičí své jméno. Tady je jen pár malým písmenem napsaná slova a k tomu jsou v takové vlnce, což je fakt roztomilé.

Kartáček:
Hodně netradiční ale to nejlíp uvidíte na fotce. Má spíše krátké štětinky a kartáček je hodně pružný.

Barva:
Černá

Výdrž:
Vydrží rozhodně 8 hodin beze změny. Jak jsem si jí ráno dala, tak ji i odpoledne mám.
Nebrečela jsem s ní, tak nevím jestli by slzy přežila :D

Odlíčení:
Nemám vůbec žádný problém, jde vážně pěkně.

Efekt:
Natočí, prodlouží (ale stále čekám na řasenku, která mi je natočí až do nebe ), jsou dokonale oddělené, neslepují se. Přesně tohle výrobce slibuje a já s ním souhlasím. Akorát s tím,že dodá objem tak to  v žádném případě nedodá.

Cena:
169 Kč (ale nevím to jistě)

Koupila bych si ji znova ?
Ano, kdyby byla v nějaké super akci :), ikdyž   se mi s ní moc dobře pracuje a jde to s ní rychle, stále čekám na řasenku,  která mi  s řasy udělá donebevolající efekt a dodá jim objem.. prosím existuj :D





Na levo bez řasenky a vpravo s řasenkou

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.