čtvrtek 17. dubna 2014

The ONE Collection




Zdravím,


dneska bych vám ráda ukázala jednu kolekci, která je nově obsahem katalogu velké švédské kosmetické firmy, Oriflame.
Už pár let jsme s mojí mámou komestické poradkyně Oriflame a samotné jsme se do nabídky dekorativní kosmetiky zamilovaly.
Na světě je ještě mnohem více značek s dekorativní kosmetikou, kterou jsou v mnohém i lepší, ale myslím, že i Oriflame má své kvality a prestiž a nabídky vůní, make-upu nebo šperků nelze neocenit.

Takže The ONE je nejnovější kosmetická řada, respektive vylepšená řada výrobků, které měly v minulosti velký úspěch a ohlas. Je určena pro ženy každého věku. Zde už jenom na vkusu a zvyku každé ženy. Celkově má The ONE tři skupiny kosmetiky:

  • Každodenní krása - sem se řadí přípravky, které každá žena potřebuje každý den. Make-up, korektor, pudr, řasenka a rafinovaná kombinace očních stínů. Z této skupiny je zatím dostupný make-up, korektor a nově z aktuálního katalogu i kompaktní pudr. Já osobně mám z této skupiny projasňující make-up (odstín: Porcelain), o kterém mohu říci, že je opravdu velice příjemný, velmi dobře kryje a navíc překrásně voní.





  • Intenzivní líčení - tady už jsme v kategorii intenzivnějšího líčení. Najdete zde rtěnku s vysokým leskem, další lesky na rty, klasickou rtěnku, kajalovou tužku na oči a dlouhotrvající krémové oční stíny. Z této skupiny jsou dostupné oční stíny, objemová řasenka, rtěnka s leskem Power Shine (kterou můžu doporučit už z původní kolekce), lesk na rty s 3D efektem Power Shine.Tady jsem si zvolila jeden překrásný odstín očních stínů. Už u očních tužek jsem se zamilovala do odstínu Rose Gold a když jsem ho uviděla i v nabídce očních stínu, byla jsem nadšená a neváhala jsem.










  • Dlouhotrvající líčení - v této skupině je dekorativní kosmetika spíše decentní, efektivní a přirozená. Řadí se sem opět make-up, řasenka, tužka na oči ve fixu, oční stíny, lesk na rty a řada laků na nehty. Z této skupiny není dosputné zatím nic, ale v dalších katalozích se už pravděpodobně chystají. V této kategorii je určitě na co se těšit.

Více informací o kolekci The ONE a dalších přípravích na stránkách ORIFLAME.

To by bylo ode mě všechno ke kolekci The ONE. Ještě alespoň jednou vám o ní dám nejspíš vědět, protože se už velmi těším na řadu laků na nehty, takže bych vám o ní zase něco ráda napsala.

Zatím se mějte krásně. Uvidíme se. XO


Triss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.