středa 23. dubna 2014

The Craft and Lou Teasdale

Zdravím!

Dnes je přece jenom krásný a opravdu horký den. Bohužel, celý případný šarm dnešního dne kazí škola.
Ale o tom rozhodně mluvit nebudu. Nejsme na blogu psychologické poradny, abych vám kázala, jak se poprat se školou. Vlastně bych ani neměla co k tomu říct, jelikož s tím sama docela bojuju. Takže od takových témat rychle utečeme.

Já jsem si pro vás dnes připravila takový malý informační článeček o jedné naprosto úžasné beauty knize, která je určena každé holce, jejíž srdce nějakým způsbem tíhne ke krásným vlasům, módě a make-upu a tak trochu i lifestylu.




Jmenuje se The Craft - je to novinka a u nás v České republice publikována nebyla a nejsou žádné zmínky, že by někdy měla být vydána, ale to nevadí. V originále má větší kouzlo. Sestavila a napsala ji britka Lou Teasdale. Profesionální vizážistka, kadeřnice, styliska hvězd jako One Direction a 5 Seconds of Summer, hvězdy X Factorů a dalších, ale také beauty bloggerka a úžasná maminka. Svou knihu The Craft sestavila se svými kamarádkami a známými, které jí zaroveň dělaly modelky pro účesy, make-up a další experimenty. Mezi dívkami, které v knize jsou, najdete i sestru Harryho Stylese, Gemmu a sestru Louise Tomlinsona, Lottie.
The Craft byl před nedávnem pokřtěn na párty, kterou Lou pořádala ve spolupráci s módní kosmetickou značkou The Debrief, která se zaměřuje na velmi moderní, ale i klasický, styling obočí.


 Křest The Craft byla poměrně velká událost, kterou kromě Louiných nejbližších přátel a známých navštívil i třeba Ed Sheeran či Tanya Burr s Jimem Chapmanem.
Lou by klidně mohla být, a já si myslím, že pro spoustu lídí určitě je, modní ikona, protože The Craft je neotřelá a velmi pozitivní a mladá kniha s krásnými radami a Lou navíc zvolila na křest úžasný outfit, který nádherně sedí její štíhlé postavě. Svoje platinově blond vlasy ještě trochu doupravila jemnými pastelovými barvičkami na koncích, a tak z jednoduchého vlnitého účasu  a trochy smývatelných barev na vlasy vznikl skvělý mermaid hair style.



Ještě než se Lou stala profesionálkou, vystudovala London College of Fashion, kterou studovala tři roky. Tohle a ještě další informace se od Lou můžete dozvědět právě v knize The Craft.Tady malá ochutnávka.



Lou The Craft rozdělila na části. A sice na část o sobě na začátku, jak můžete vidět na fotce výše.
Na velkou kapitolu věnovanou výhradně jenom vlasům a jejich stylingu.
Na další velkou kapitolu jenom o maku-upu.
Na kapitolu pojenovanou Beauty, kde probírá krásu všeobecně od očních linek po další vychytávky, jak vypadat odlišně a přesto hezky.
Na kapitolu, kde popisuje, jak se stát Make-Up Artist, kde se také můžete dočíst, jak ona sama procházela různými fázemi a můžete se nechat inspirovat jejími zkušenostmi.
A nakonec na kapitolu věnovanou nehtům a poslední věnovanou tetování, které má Lou velmi ráda.

Říkala jsem si, že by nebylo špatné vám ukázat pár stránek z knihy, které vás třeba navnadí nebo se vám alespoň zalíbí. Vybrala jsem ty, které velice zaujaly mě a když to vyjde, tak postupně i já vyzkouším některé Louiny metody, jak se líčit nebo učesat. :)

Hair



Tohle je úvodní dvojstránka pro kapitolu Vlasy. V knize je spousta úžasných a inovativních nápadů, jak vlasy originálně učesat nebo jim dodat hezkou barvu. Dokonce Lou popisuje i postup, jak si vyrobit doma perfektní zesvětlovač, který dodá vašim vlasům úžasnou platinově blond barvu. Nejvíce se mi ale líbí tzv. Rainbow ( Rainbow Recipes, Grunge) a Drainbow hair. Lou používá barvy, které vydrží tak deset umytí, což je skvělá alternativa pro dívky (nebo i chlapce), kteří chtějí se svými vlasy experimentovat, ale nějakou bláznivou barvičku nehctějí natrvalo.




Make-Up


A jde se na make-up! Zde Lou popsala své oblíbené líčení, které na ní můžete vidět denně. Kouřové líčení očí a tzv. Spider lashes. U tohoto jsem se zastavila, protože takové "pavoučí řasy" se povedou nejedné z nás, ale přesně to se vždycky snažíme opravit, zbavit se toho, že máme na řasách až příliš řasenky. Ale když se podíváte, jak je Lou nalíčená, tak přesně pavoučí řasy jí velmi sluší a ani to nevydá až příliš ošklivě. Sama Lou tohle líčení považuje za své nejoblíbenější. A i když je mi jasné, že takové líčení se nemusí líbit každému, tak v určitém ohledu to vypadá vážně hezky a originálně.


Mě osobně se také líbí kapitola o tzv. "No make-up" make-upu, kde se zaměřuje na to, jak je důležité  vybrat si správný make-up a podkladovou bázi a jak správně postupovat při konturování obličeje.




Beauty



Tady, jak jsem se již zmínila, se Lou rozepsala o dalších částech o líčení, speciálně se věnuje i tomu, že jestli se dívka rozhodně věnovat se mape-upu a blogování o něm nebo by se v tomto ohledu chtěla někam dostat, měla by určitě investovat do dobrých štetečků. Pár stránek věnovala také falešnému opalování. V celé knize navíc vypsala své oblíbené produkty pro líčení, vlasy, nehty. A i když je většina z těch výrobků v Česku buď téměř nedostupná nebo velmi drahá, tak jako inspirace pro případnou alternativu je to perfektní.




How to Be a Make-Up Artist

Z téhle kapitoly jsem opravdu nadšená. Lou sepisuje své zkušenost a dává rady, jak vůbec být profesionální vizážistkou. Tuhle kapitolu určitě ocení začínající beauty blogerky, jako jsme třeba i já Lena :), ale i ty, které už jsou v této branži nějakou dobu, ale třeba se jim nedaří se dostat dál. Lou radí, VYTRVAT! Nevzdát se, když něco nejde a hlavně se snažit a jít stále za svými sny.



Nails

A teď něco k nehtům. Lou miluje barvy, ale proč bychom se měly spokojit jenom s jednou bravou? Lou uvádí svou oblíbenou značku nehtové bižuterie, která úžasně vyladí každý styl nehtů. Sama jsem už různé prstýnky a doplňky viděla (např. v Gate) a velmi se mi to líbilo. Určitě je super experimentovat i s nehty. Lou poradí, jak na to a jak zároveň nebýt příliš ověšená.



Tattoos

Tady jsem se vyřádila při čtení knížky vlastně i já. Stejně jako Lou mám moc ráda tetování a stejně jako Lou už nějaké mám, i když samozřejmě jich nemám stejný počet jako Lou. Tohle je na jednu stranu oblíbené, ale na druhou stranu i velmi kontroverzní téma. Někteří lidé tetování odsuzují nebo k němu nemají příliš pozitvní postoj. Lou odpověděla na otázky ohledně tetování, prozradila, že některé její tetování nebyla tou nejlepší volbou, ale že je důležité se z takových chyb poučit a uvedla, že i když je člověk tetovaný, tak to nemění jeho osobnost. Nekritizuje lidi, kteří nemají tetování rádi, ale říká, že by bylo dobré, kdyby se ho alespoň snažili respektovat. 


Tohle je ode mě o knize The Craft všechno. Je úplně nejlepší, když si ji přečtete, je v ní opravdu spousta užitečných rad. Třeba se vám i zalíbila. Kdybyste se rozhodli si ji pořídit, určitě doporučju anglický e-shop BookDepository. Máte záruku, že knihy nejpozději do těch deseti dnů přijdou a ceny jsou opravdu příznivé. Navíc zde koupíte snad všechny knihy v angličtině, které u nás nevycházejí.
 Book Depository 


Lots of love,

Triss

2 komentáře:

  1. Děkuji za rozsáhlou recenzi, kniha mě zaujala, přidávám na wishlist. Teď zrovna čtu Style od Lauren Conrad, brzo o tom napíšu na blogu

    nakupujirada.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že ti recenze pomohla. The Craft je vážně skvělá kniha, nápady jsou originální a určitě stojí za vyzkoušení. :)
      Já si zase moc ráda přečtu tvoje hodnocení Style, Lauren Conrad je skvělá spisovatelka a o této knize už jsem uvažovala, ale ještě jsem se nerozhodla, třeba se rozhodnu po tvém hodnocení. :)

      Vymazat

Děkujeme za každý komentář.