neděle 22. května 2016

Vermione ALFA

Ahoj,

se svou pletí neustále hledám nějaké kosmetické přípravky, které by co šetrně a efektivně vyřešily můj problém s akné. Musím říct, že moje pleť už na tom bylo o hodně hůř, nicméně jsem se setkala i s takovými přípravky na pleť, po kterých místo, abych pupínky měla méně, jsem jich měla ještě více.

Ale potom jsem měla možnost objevit a pro Zdraví - krása vyzkoušet krém od Vermione Alfa. Jedná se o hydratační, regenerační a ochranný krém s bioaktivními enzymy.
Oficiální popis říká: Vermione ALFA urychluje regeneraci problematické pleti.
Hydratační a regenerační krém s BIOAKTIVNÍMI ENZYMY na kožní problémy s dlouhotrvajícím účinkem. Pečuje o suchou pleť, zabraňuje tvorbě vrásek a redukuje již vzniklé. Koriguje pigmentové skvrny, červené žilky a regeneruje pleť po UV záření a ozařování laserem.

Primárně je to krém určen spíše pro sušší pleť. Nicméně trochu mastnější nebo smíšené pleti nijak neuškodí. Tím, že je opravdu hydratační a obsahuje vzácné látky, napomáhá i mastnější pleti.



Krém jsem zkoušela celý měsíc. Každý ráno a večer jsem ho nanášela na vyčištěnou pleť. Místa okolo nosu a v okolí očí jsem nanášela trochu bohatší vrstvu, jelikož jsou to oblasti mého obličeje, které mám sušší  než například T-zónu.
Nanášela jsem na krém pod make up a všechno zůstalo na svém místě, make up se na krému nikam nepohyboval ani mi nepřidával zbytečného lesku. Žádnou alergii jsem také naštěstí nezaznamenala.

Krém Vermione je český výrobek s patentovaně chráněnou českou recepturou. Musím říct, že manipulace s krémem je velmi jednoduchá. Krém je na pleti velmi příjemný a opravdu příjemně voní. Tak nějak čistě a opravdu příjeměn. Moje pleť se po nanesení necítila nijak zatížená.






Co se účinků krému týká, tak jsem zaznamenala, že moje pleť byla mnohem více hydratovaná než s jinými krémy, které jsem doposud vyzkoušela. Pleť je vyhlazená bez zatížení.
I přesto, že všechno na krému Vermione ALFA je chvályhodné, tak kromě již zmíněné hydratace se mi pleť nijak výrazně nezlepšila. Pleť je po použití krému opravdu příjemně hydratovaná, vyživená a díky bioaktivním enzymům prozářená a vypnutá se zdravým pocitem. Nějaké nedokonalosti však zůstaly spíše stejné jako bez použití. Lehčí nedokonalosti každopádně hodně zesvětlely, což je vždycky bonus, když bojujete s pupínky.




Vermione ALFA je krém, který by určitě stálo za to vyzkoušet, jestliže bojujete s opravdu suchou pletí. 


Za možnost vyzkoušení výrobku mnohokrát děkuji Zdraví-krása!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.