pondělí 25. srpna 2014

Unboxing #1

Ahojte,

se mnou jste se teď hodně dlouho nesetkali, protože jsem víc jak půlku prázdnin tady na blogu totálně zazdila a všechnu tvrdou práci za nás obě odvedla Lenča, které bych se tímto chtěla i omluvit. Tady u mě se toho dělo tolik a čím víc jsem přemýšlela, tím to bylo horší. 
A tak jsem se rozhodla sem po delší době dát jenom něco lehčího. Omlouvám se předem za kvalitu fotek, protože i když můj mobil normálně fotí docela dobře, tak teď se mu to nějak poslední dobou nedaří. Ale i tak doufám, že tam půjde něco vidět a že z toho budete taky něco mít. 




Takže o jaký unboxing půjde? Na internetových stránkách ELF kosmetiky měli akci Týden poštovného zdarma, takže když jste nakoupili nad 400 Kč, poštovné se vám nezapočítalo. Což je super nabídka a já už jsem tam pár dní předem měla vyhlídnuté nějaké věci, hlavně z nové kolecke Back to School. 
Ještě ke všemu jsem poslední dobou nějak zatížená na štětečky. Nejen laky na nehty, ale teď už i štětečky - z toho mamka začíná pomalu, ale jistě šílet. Nicméně jsem si všechno objednala a bleskově mi to už přišlo ke konci minulého týdne domů. 


 Celý balíček vypadal takhle. Přiznám se, že jeho velikost mě na první pohled překvapila, ale, když jsem balíček otevřela, hned bylo jasné, proč taková velikost.


V obálce byla potom ještě jedna obálka, ale potom už jsem vytahovala všechno, co jsem si objednala.
A jako první jsem vytáhla:

Laky na nehty. Na internetu ty barvy vypadali fakt božsky a strašně ma zajímalo, jak budou vypadat ve skutečnosti. Musím říct, že s baravama jsem velmi spokojená. Jenom jsou to takové trochu řidší laky a na nehteh vypadají průhledně, teda hlavně ten fialový, tam bude možná potřeba i tři vrstvy, aby pořádně zakryly nehty. Ten tmavší je lepší, myslím, že u toho budou ty dvě vrsty stačit. 

Odstín: Metal Madness

 Odstín: Purple Dream

Oba odstíny si můžete prohlídnout popřípadě koupit ZDE.

 Jako další jsem vytáhla štětec na make-up. Vzala jsem si ještě jeden zvlášť, protože štěteců na make-up není nikdy dost :)
 Stejně jsem chtěla i další zvášť a to ne jenom proto, abych doplnila košík. 
Už jsem štětec i zkoušela a za mě super. Já make-up vždycky nejprve trochu rozetřu prsty a potom ho ještě trochu přejedu a vmasíruju štetečkem, pleť hned vypadá lépe a taková více sjednocená.

 Professional Foundation Brush 
Prohlédnout a koupit si ho můžete ZDE.

A teď už se dostávám k tomu, co jsem na ELFu chtěla asi nejvíc. A to je Sada deseti profesionálních štěců z řady Back to School. Už na internetu mě zaujala a nakonec jsem se do ní i zamilovala. Jak jsem říkala, poslední dobou mám nějakou štetečkovou mánii, ani nevím, kde jsem k ní přišla. :D
Nicméně je to vážně super sada a co víc, za skvělou cenu.



Obsahuje:

 e.l.f Professional Lip Defining Brush

 e.l.f. Professional Smudge Eye Sponge

e.l.f. Professional Eyeshadow Brush

e.l.f. Professional Concealer Brush

e.l.f. Professional Eyeliner Brush

e.l.f. Professional Eyelash and Brow Wand

e.l.f. Professional Brow Comb and Brush 

e.l.f. Professional Foundation Brush

e.l.f. Professional Blush Brush

e.l.f. Professional Total Face Brush

Takže to byl celý nákup. Ještě celou sadu štětců si můžete prohlédnou a případně i objednat TADY
Já jsem se vším moc spokojená, i když kromě štětečku na make-up jsem žádný pořádně nepoužila.
Mějte se nádherně a úžívejte si ještě poslední týden prázdnin, jak jen to jde. Hlavně plnými doušky. :)

Líbí se vám/ Máte rádi kosmetiku e.l.f.? A jaké s ní máte zkušenosti?

Triss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.