sobota 9. srpna 2014

Max Factor 2000 Calorie mascara



Krásný víkend všem,
Dneska hlásí velké teplo, takže všichni asi budete na koupáku, abyste si užili letní horké dny. Já jsem si pro vás nachystala recenzi, takže doufám, že vám zpříjemním start do nového dne.

Já a řasenka, stále hledám tu pravou, které mi udělá řasy až do nebe. Pokud znáte herečku Holland Roden, tak asi víte, že říká, že jí stačí řasenka a už je namalovaná.  Já s ní souhlasím, hlavně v těchto letních dnech je to nejlepší volba. Stačí řasenka a už máte oči hned výraznější. A jak u mě obstála tahle řasenka?


 MAX FACTOR býval slavný kosmetik na ruském dvoře. Počátkem 20. století emigroval do Ameriky a  usadil se v  Los Angeles, a tam v roce 1908 otevřel svůj první obchod s líčidly a vlásenkářskými potřebami. Mezi tamními herci se velmi rychle roznesla pověst o šikovném obchodníkovi, který zároveň dokázal poradit, jak se nejlépe nalíčit. O rok později MAX FACTOR založil vlastní společnost, věnující se vývoji kosmetických přípravků. V roce 1930 se již kosmetika MAX FACTOR prodávala v 81 světových zemích a po dvou letech navíc slavný kosmetik získal mimořádnou Cenu akademie za make-up pro televizní vysílání. Postupem let MAX FACTOR neustále zlepšoval své produkty, které dodnes zůstávají nerozlučně spjaty s filmem. "Make-up maskérů filmových hvězd" není pouze prázdnou frází - líčidla MAX FACTOR jste mohli zhlédnout například ve filmech Deník Bridget Jonesové, Úsměv Mony Lisy, Letec či Gejša.

Max Factor 2000 Calorie řasenka 269 Kč ( v akci 159 Kč)

OFICIÁLNÍ POPIS PRODUKTU
Řasenka slibuje velký objem. Speciální složení obsahuje patentované tekuté krystaly, které mají „na svědomí“ délku a objem. Unikátní zpevňovače – duální polymerové systémy a přírodní vosky – zajišťují, aby se řasenka nerozmazávala a vydržela beze změny po celý den. Navíc je odolná vůči doteku a vodě,
Řasenka disponuje speciálním kartáčkem s široce rozloženými štětinkami, který zaručuje vždy aplikaci ideálního množství řasenky. Výsledkem je rovnoměrné nalíčení řas a zvětšení jejich objemu až o 300 % – od kořínků až ke konečkům.

MŮJ NÁZOR

Obal -> zlato-černá kombinace je nesmrtelná a má k tomu i svůj důvod. Vždycky to vypadá dobře. Ale tohle pro mě není moc důležité, hlavní je její funkčnost.
Kartáček -> neurazí a ani nenadchne, jedná se o naprostou klasiku, ale nedoporučují těm, co rádi pracují s malými kartáčky, protože tenhle je větší a když ho vytáhnete, tak vytváří dojem, že je ještě mohutnější kvůli tomu, kolik zůstane na řasence barvy, někdy je potřeba jí otřít.
Výdrž -> ze začátku se mě stalo, že se mi obtiskla, ale teď už to nedělá a vydrží celý den bez hnutí
Konzistence -> mně naproto vyhovuje, je trošku mokřejší a tím pádem, řasenka trochu dýl zasychá, což mně nevadí, protože si řasy můžu ještě trošku doupravit
Efekt -> řasenka slibuje objem a to taky dělá na výbornou, hned je můj pohled intenzivnější a mám pocit, že těch řas mám víc. Ikdyž řasenka slibuje objem, tak já jsem naprosto spokojená i s jejích natočením.

ZHODNOCENÍ
Pro mě nejlepší řasenka, co jsem kdy měla, rozhodně se k ní někdy vrátím, pokud teda neobjevím ještě lepší řasenku. Já ji kupovala v drogerii, ale seženete ji i na internetu na parfums.cz




 Pohodový víkend plný slunce, smíchu a dobré nálady :) 

2 komentáře:

Děkujeme za každý komentář.