neděle 16. srpna 2015

Maybelline Volum' Express The Falsies řasenka

Krásnou neděli všem, řasenku seženete v každé drogérii a stojí okolo 249,- a v akci 159,-. Tuhle jsem si zakoupila na doporučení od Tanya Burr, protože říkala, že je to její velmí oblíbená řasenka.  Maybelinne řasenky prostě umí a jsou to ty nejlepší v drogérii a ani s touhle nešlápnete vedle.
Oficiální popis (www.maybelinne.cz)
Řasenka pro dramatický pohled, extrémně černá. Viditelnější řasy o 300% od vnitřního po vnější koutek očí bez mezer.
Proč to budete milovat               
Nejdramatičtější objem podobný efektu umělých řas! Patentovaný vykrojený kartáček a extra černé složení vyplní každou mezeru pro dokonalý pohled Vašich očí.
• Vhodné pro uživatele očních čoček, testováno očním lékařem.
• Klasické provedení.
Pro nejlepší výsledky
Aplikujte na řasy pomocí vykrojené strany kartáčku směrem od kořínků ke konečkům. Opakujte pro dosažení požadovaného výsledku. Nenechávejte zasychat mezi jednotlivými aplikacemi. Jednoduše odličte pomocí běžného odličovače očí.
Kartáček není klasický, popisovat ho nebudu, protože můžete ho vidět na fotkách níže.  Myslím si, že pro mnohé by mohl být problém, jelikož ten tvar je opravdu netypický, abych byla upřímná, tak já jsem s ním na začátku zápasila taky, hodně dlouho mě trvalo než jsem našla ten správný úhel,ale až se s tím naučíte pracovat., tak budete rozhodně spokojené. 


Řasenka odděluje řasy, neslepuje, prodlouží, barva je opravdu krásně černá, neobtiskuje se, nedrolí se a vydrží dlouho a odmalovat jde lehce.
Na fotkách najde moji fotku bez řasenky a s řasenkou. Tuhle používám pravidelně více než 9 měsíců a řasenku už je poněkud vyschlá a tak ten efekt není tako opravdový, jak byl na začátku používání, tak berte prosím v potaz,protože zatím, co jsem vyzkoušela za řasenky, tak tahle pro mě byla nejlepší, ale v nejbližší době si zajdu koupit Maybelinne Lash Sensational, protože na ní čtu chválu všude – od blogerek, youtuberek jak zahraničních, tak i českých, tak uvidíme, jak si povede u mě.

               

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za každý komentář.